Mielenkiintoinen ja onnistunut toteutus!
Media Honeypot -tapahtuma kokoaa yhteen media-alan yritykset, päättäjät ja alan startupit. Tavoitteena on helpottaa uusia palveluita ja ratkaisuja etsiviä mediayrityksiä ja näitä kehittäviä kasvuyrityksiä löytämään toisensa. Ohjelmassa on ollut mm. puheenvuoroja, tapaamisia, pitchingiä ja verkostoitumista. Tapahtumassa osallistujia on ollut keskimäärin noin 400 ja vieraat ovat olleet jopa 20 eri maasta. To Do:n tiimi on ollut innolla mukana useamman vuoden ja nauttinut päästessään seuraamaan eturivin paikalle, miten tekoäly ja tulevaisuuden muut teknologiat tulevat muuttamaan tapojamme kuluttaa ja käyttää mediaa.
Tapahtumassa To Do on vastannut niin venuen hankinnasta, alihankkijoiden kilpailutuksista kuin kaikista käytännön järjestelyistä. Ideoimme yhdessä asiakkaamme kanssa hitiksi nousseet afterit Löylyssä. Mikäpä olisikaan parempi ja rennompi tapa verkostoitua kuin saunan lauteilla pyyhkeeseen kääriytyneenä! Tapahtuma on ollut mitä onnistunein monella mittarilla mitattuna!